Jobb

Jag kör sista veckan på mitt nuvarande jobb den här veckan. 
Fick ett erbjudande från ett nytt ställe i stan och nu har jag helt plötsligt 
bara 3 arbetsdagar kvar. Det känns lite konstigt att lämna ett ställe 
som har varit ens i liv i 2 år. 

Det nya jobbet har nya utmaningar och jag känner att det är dags för 
det steget men det är ju fortfarande lite nervöst med mera ansvar 
och beslut att ta. 
Men nervositeten är ju bara ett tecken på att jag tar det seriöst och 
vill att det ska bli så bra som möjligt, och det ska det bli. 

Min chef har också sagt att jag kan ringa honom om något händer
eller jag flippar ur. haha 

Så i morgon bitti då ska jag göra världens bästa och godaste tårta 
till alla mina underbara kollegor i det stora huset. 

Lovar att ta en bild på slut resultatet men vågar inte avslöja så mycket
mer.

Men jag kan ge en led tråd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0