Meny Byte!

Hej Igen!

Vet att det va ett tag sedan men jag har jobbat i ett och inte riktigt hunnit med något annat, men nu blir det ändring på det.

I dag så hade vi Meny byte på jobbet och det gick väldigt bra vi sålde nästan allting på menyn och beställningarna bara rullade in! Tror att den här menyn kan vara vårat "genombrott" och att vi får mer att göra.

Så vad har hänt annars då ... jag har börjat träna och tro det eller ej men jag har faktiskt börjat springa trodde aldrig att detta någonsin skulle hända men så är det faktiskt. Har hållt på nu i lite över 1 månad och jag har fått in det som en rutin, så det känns jätte bra.

För några helger sedan så va jag inbjuden till en jobbar kompis nya Klubb en bit utanför Göteborgs innerstad och hade så otroligt kul och hoppas att det blir snart igen för det kan jag ju inte missa.

Bjuder på en bild från Julafton, då jag och syster va ute och tog lite fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0