Städning

Har varit ledig i dag så dagen har spenderats av att städa och tvätta :) Så nu väntar jag bara på att sista tvätten ska bli klar.

I morgon så ska jag och Karro in till stan och leta en vinter jacka till henne.
Hon blev avundsjuk på min jacka förra året då jag tog mig i kragen och köpte en "riktig" vinter jacka. 
Så i år har hon bestämt sig för att det är dags även för henne, så vi ska in redan vid halv 10.

Vi kommer nog att börja på NK och sen dra oss mot alla sport butiker. 

I morgon klockan 10 så har jag ett möte inbokat. Kan inte berätta så mycket riktigt än men vi får se vilket håll det går åt. Men nu ska jag ta min tvätt och sen gå och lägga mig, Måste fortfarande sova i kapp mig sen i helgen då det va fest både Lördag och Söndag och inte mycket sömn men va gör det när det är grymt kul :D 

 

Sov Gott <3

Kommentarer
Postat av: Rixi

Vilken fantastiskt fin bild!!! =)

2010-10-01 @ 16:18:38
URL: http://barariccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0