Snö 19.25

Det snöade i Göteborg hela dagen igår och eftersom jag ÄLSKAR snö så var det en ren självklarhet att jag skulle gå ut och ta en promenad.
Så i går när jag kom hem från jobbet så det blev en promenad runt Nääs som avslutades med ost och kex i snön :)

I dag så har det varit jobb hela dagen och eftersom jag är ledig i morgon så tänkte jag passa på att se någon film i kväll, eftersom jag inte behöver vara i stan förens vid 12 då jag ska på massage, vilket ska bli så härligt.
 
På kvällen så ska jag ut med mina jobbar kompisar för en liten "hej då" utgång för min jobba kompis som jobbar sin sista dag i morgon.

Nej nu ska jag ta och börja stryka alla mina kläder ... innan det blir dags för film tror nog allt att det får bli " Nu är det jul igen 2"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0