22.28

Tårtbotten blev vell sådär, men jag tror nog att jag ska kunna fixa det behöver bara svänga förbi ICA lite snabbt i morgon efter jobbet :)

Kikade också in på H&M nya kollektion med Lanvin, det är ju synd bara att klänningarna framför allt ska kosta så mycket men jag hittade ett par riktigt snygga t-shirts så jag får allt ta och besöka butiken när det släpps.

Nu ska jag gå och lägga mig ska upp 5.45 i morgon bitti och jag hade tänkt läsa lite min väldigt spännande bok som jag håller på med nu, Den heter "De Oskuldsfulla" och handlar om sekten Familjen eller Guds barn som dom också kallar sig. Väldigt väldigt spännande är den och jag har bara några sidor kvar.

Sov Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0