Tyvärr så funkar internet fortfarande inte...

dsc01276 (MMS)

Tyvärr så funkar internet fortfarande inte vilket gör det lite krångligare att skriva längre blogg inlägg :( men jag ska försöka göra mitt bästa på telefonen i stället. Jag hade en väldigt trevlig kväll i går, tänk vad mycket det kan göra att träffa sina vänner någon kväll i veckan när alla har fullt upp med jobb. I dag så jobbar jag till 8 och hoppas att det blir en del att göra trots att det är tisdag. Nu är det ju också bara 6 dagar kvar till vår ruset och jag har tyvärr inte hunnit springa så mycket som jag kanske hade velat, eftersom att jag har varit förskyld och haft ont i halsen. Men i morgon så ska jag verkligen ta mig i kragen och bara göra det :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0