Måndag

Så va det måndag igen ... men jag är ledig i dag så det gör ingenting. Tänkte förse er med lite bilder i dag :)

Började lördagen med att jobba. mycket avocado var det som skulle bli till små små tärningar.


Sen så var det dags för bio med Karro och Louise. Det blev The Last Song på bergakungen. Dom har bäldigt roliga speglar inne på toaletten där.




På söndagen så skulle jag och karro köpa bal skor till henne eftersom det är dags för bal på slottet igen ... haha
Men först så fick det allt bli lite frukost i parken.





Min underbara kompis Karro :)

Sen så var det dags att åka hem och lägga sig i solen. Och så blev det middag från grillen dagen till ära :)



Och så här blev till slut resultatet:



Nu ska jag till min kompis Jenny och så ska vi ut i solen och njuta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0