Lördag

God morgon!
Vaknade vid nio idag det var riktigt härligt. Ska in till stan om en timme och köpa en inflyttningspresent till L  som jag ska till efter jobbet. Kanske också går förbi och provar dom snygga skorna jag har tittat på. Kanske köper dom i morgon i sådana fall när mina vänner har sagt sitt om dom.

Vi har införskaffat en väldigt bra grej på jobbet den här veckan som jag har glömt att berätta. Vi har skaffat spotify. Så nu spelas det ljuv musik istället för typ P4 vilket är den enda radio kanalen vi kan få in.

Fick också reda på att min syster Riccie och hennes bästa vän C kommer hit nästa helg för pappas 50 - års fest ska bli så jäkla roligt :) den enda som fattas nu är min syster Jennie som jobbar och bor i Bangladesh just för tillfället. Saknar henne otroligt mycket men hon kommer hem i Augusti så jag ska nog överleva.

Men nu ska jag börja dra mig och packa i hop mina grejer till kvällen.

Bjuder på en bild på mig och min syster Riccie den är tagen för 2 år sedan när jag hade världens bästa helg i Stockholm :)

 
Ha en underbar lördag

Kram Lina

Kommentarer
Postat av: Oliwia Knows

Sv Håller med !

2010-05-08 @ 11:44:06
URL: http://oknows.blogg.se/
Postat av: Rixi

Va? Två år sen? Va de såå länge sen?! Va de inte hösten -08?! =)

ses på fredag <3

2010-05-08 @ 12:18:57
URL: http://barariccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0