Lördag / Söndag

God morgon världen :) haha

Sorry för dålig uppdatering i går men det var full rulle hela dagen. Åkte hemifrån vid tio tiden och lyckades inte få igång internet.
Sen så bar det av till jobbet men vid stationen så träffade jag min morbror med barn vilket var en väldigt trevlig överraskning. Har inte träffat dom sen i september.

Så det fick bli en kaffe innan jobbet. På jobbet var det mycket att göra men vi fixade det :)
Hade en riktigt lyx dag och fick sluta vid klockan sex så jag mötte upp några kompisar och gick på bio ochg såg The Last Song med Miley Cyrus. Väldigt bra var den i alla fall.
Men ta med näsdukar för på mig blev det vattenfall.
Sen så åkte vi hem och hade lite mys kväll. 

Men nu ska jag hoppa in i duchen för att sen åka till stan med K och titta på skor och lite annat.

Ha en fortsatt bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Rixi

?? Va Micke å kidsen i Floda?! Lr va de i götet du träffa dom? Va gjorde dom där?! =)

2010-05-23 @ 10:35:30
URL: http://barariccie.blogg.se/
Postat av: Rose

Nice

2010-05-23 @ 22:26:17
URL: http://exposemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0