Helgen!

Har haft en helt galen helg här i Göteborg.
20-års fest och 50-års fest och ha underbar syster Riccie och Clara här hela helgen så nu är jag så otroligt trött. Vi kan ju börja med frdagen då det var dags för 20 års fest för min underbara vän Karro :) Jag körde men jag hade en väldigt kul ändå. Det var mycket snack och skratt.
Karro hade också fixat underbart god mat. Rostbiff, kalkon och massa god skinka lite ostar, potatis sallad och annat gott 

 

Sen så var det dags för pappa´s 50 års fest tog tyvärr inte ens en ynka bild men kommer med bilder så fort jag får några :) Men det var trevligt mycket släktingar god mat och snack där med .. haha

På lördagen på dagen så åkte vi in till stan och tog en fika med en gammal barndoms kompis/granne till min syster och mig. Så trevligt hon ska nämligen åka till London och plugga i höst. 



Söndagen har jag spenderat med att gå i Alingsås med Riccie eftersom att Claras tåg gick 2 timmar innan Riccie´s men vi strosade runt lite på stan och så käka vi lunch det blev thai, en favorit ;)
Hittade lite saker som ja kanske ska gå förbi och kika på i morgon. Slutar nämligen vid fyra i morgon. 

Sov gott 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0