Bröllop och Stockholm!

Gick upp klockan 8 i morses för att kunna se så mycket som möjligt av bröllops dagen innan det är dags för att åka till jobbet. Men jag har väldigt trevliga arbetskamrater så jag ska börja lite tidigare och sedan ha en rast under själva vigseln :)

Jag tycker att det är helt underbart att Vicktoria äntligen ska få sin Daniel och hela bröllops känslan som finns hos många människor framförallt just nu.

Som ni förstår så står jag bakom monarkin :)

Glömde ju också att berätta var det var jag skulle. Jag ska åka till Stockholm den 2 juli. Kom inte på något bättre sätt att påbörja min semester faktiskt. 

Nej nu måste jag börja fixa i ordning mig så jag kanske hinner åka förbi en mat affär och kanske köpa med mig något att fira med en dag som denna :)

Victoria skålar. Foto: Bertil Ericson

Bild tagen från: http://www.detkungligabrollopet.nu/brollopsbloggen/page/2/ En helt underbar blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0