Middag med Jobbet!

Hej!
Hur är det med er?

Jag har haft en trevlig dag på stan med min kompis Karro. 
Letade skor och har sökt igenom nästan varenda sko butik men inte hittat några bara 1 par men dom va rätt så dyra så vi får vell se.
Så det ända jag köpte var lite blommor till mina nya krukor ... ja vet jag låtter som jag vore typ 40 men jag behöver verklgen lite nya blommor i mina fönster.

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår på BON jag kan verkligen rekommendera er att gå dit.
Vi beställde in 10 st förrätter min favorit var defenetivt dom marinerade rödbetorna med parma och anklever :)

Så passade även jag och min jobbar kompis Simon på att prova ostron eftersom ingen av oss har provat det innan,
det var inte som en kallsup det smakade faktiskt inte så mycket ... men prova det någongång om ni får chansen tycker jag :)

Bild på mig och Karro från Student balen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0