Lugn kväll

Det gick väldigt fort att hämta ut mitt pass ca: 3 min så det var ju väldigt smidigt.

Så jag han förbi Din Sko på avenyn och hittade faktiskt ett par höst skor som jag hade velat ha men dom hade bara ett par i min storlek och dom va undanlagda för dagen så jag ska dit i morgon bitti och hålla tummarna för att personen som hade lagt undan dom inte ville ha dom till slut. 

Har haft en otroligt lugn dag på jobbet, det blev faktiskt rätt tråkigt efter ett tag men vi fick gjort en del som man annars inte hinner med. Han bland annat med att göra för mycket krutonger :P

Nej nu ska jag gå och lägga mig börjar vid 11 i morgon!

Med brist på bilder så bjuder jag på mina nya blommor ... ha ha det låter som jag är typ 60 :P



Sov Gott <3


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej Hej, Allt bra? :)

2010-08-27 @ 00:06:35
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Jennie

De där blommorna passade perfekt ju! Försök få dem att överleva så kan du undvika plastblommor ett tag till ;) Hehe...

Kram

2010-08-30 @ 12:26:29
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0