Jobb!

Hej hur är det med er?
Jag har äntligen städat och renast klart, det tog hela dagen men det var det värt.
Om man vill få ordning på saker så kan man lika gärna börja med att få ordning runt omkring sig.

Skulle egentligen varit ledig i morgon men en jobbar kompis dotter blev sjuk så jag får jobba 8 - 16 och sen så blir det middag med jobbet vi ska antagligen gå till BON.

Så nu till det svåra beslutet ... vad ska man ha på sig? Någonting borde man ju kunna hitta tycker jag, men eftersom det ska regna så blir det ju lite svårare men jag ska nog hitta något i alla fall :)

Sist vi var ute med jobbet så hade jag på mig det här från MQ:



Har ni några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0