Cykla!

Efter jag var i stockholm i början av juli så har jag blivit lite mer inspirerad till att cyckla.
 
Så vid 5 tiden så åkte jag ut det blev vell ca 1 mil tror jag kanske möjligtvis kanske 1 1/2 mil.
Stannade till hos mamma på vägen hem och käkade lite middag och så tog vi en liten promenad med mammas hund Goa :)
Vid 8 så var det dags att åka hem igen, så nu ska jag in i duchen och sen så blir det kvälls mat.

När jag cycklar så försöker jag att alltid använda hjälm, det kanske inte är det snyggaste.
Men efter att min mamma var med i en cyckel olycka när jag var typ 12 eller 13 där hon skadades alvarligt så har jag alltid använt hjälm.
Så använd hjälm när ni är ute och cyklar det är värt det om man tänker på konsekvenserna som kan hända.

 

Kommentarer
Postat av: Julius

sv: oke :)

2010-08-02 @ 00:49:13
URL: http://juliavillbli.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Visst blir man! Men några soliga veckor till hade inte skadat:)

2010-08-02 @ 15:50:49
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0