I am back!

Nej nu är det dags att komma igån med bloggandet igen. Jag har jänt att det har kliat lite i fingrarna ett atg så det är vell lika bra att köra på :)

Så för att göra en liten sammanfattning av vad som har hänt sen sist så tog jag mitt körkort december 09. Jag jobbar kvar på Göteborgs Stadsteater och trivs bra där.

Just nu ligger jag hemma och är sjuk, det är ju ganska typickt att man ska bli sjuk när man är ledig men jag kan ju inte göra så mycket åt saken.

Men snart är det ju sommar och jag ska faktiskt vara ledig vecka 27 - 29, förutom lite bröllop men sådant är ju mest kul.

Förhoppningsvis så blir det en liten rodtrip med mina underbara vänner i sommar också kan nog bli spännande eftersom vi är väldigt olika men jag ser fram emot det i alla fall.
Sen så blir det självklart till att åka upp till sommar stället i strömstad också. Nu när man är ledig och allt :)

Men nu ska jag återgå till en av mina favoritfilmer SOS En segelsällskapsresa. Jag har lite konstig humor :) 



http://www.youtube.com/watch?v=LOsjHP5x97k&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0