God Morgon!

God morgon :)

Jag vaknade helt utvilad i dag, en väldigt trevlig känsla.
Eftersom jag har varit sjuk så har jag inte sovit så bra dom senaste nätterna mellan 4 - 7 timmar per natt. Men nu börjar jag bli lite bättre :)

Jag har inte riktigt några planer i dag kansk eska träffa Karro en snabbis när hon kommer hem men inget bestämt annars så blir det nog till att vara hemma och försöka bli frisk så jag kan jobba i morgon.

Det är ju bara synd att jag är så otroligt rastlös. Jag har väldigt svårt för att bara ligga i sängen en hel dag, i går så lyckades jag tvätta och betala lite räkningar men jag vet inte om det kanske blir till att fixa iordning gaderoben i dag kanske.
Det tar nog en stund men det kan jag leva med kan inte ha alla mina skor på golvet längre. Om jag fixar det så lovar jag att lägga upp några bilder på hur det blev.

Bjuder på en bild sålänge som jag tog för exakt 1 år sedan när jag var på väg till jobbet :)

 


Ha det underbart // Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0