God morgon

Louise va här i går och vi åt super god mat. Det blev pasta med en pasta sås med diverse grönsaker och lite bacon. Till efterrätt så blev det choklad pannkakor jätte goda.

Louise åkte hem vid halv elva och jag la mig ner i sängen och somna en väldigt härlig känsla :)

I dag så är det ju valborg... spännande spännande jag kommer dock att behöva jobb yill ungefär 8 i kväll vilket betyder att jag inte är hemma förens typ halv 10 men jag ska försöka komma i väg på någonting i alla fall.

Och alla göteborgare ni har vell verkligen inte glömt cortegen?? kommer inte att kunna gå själv men jag kanske kikar ut genom fönstret och får en liten glimt av det i alla fall  

Hoppas ni får en underbar dag och så. Nu ska jag i väg till tåget

// Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0