14.14 Tillbaka och uttråkad

Kom precis hem från den lilla shopping turen med Jenny och hennes pojkvän, Nu skulle dom vidare till gymet och jag har ju fortfarande ont i halsen så jag fick åka hem istället. LIte tråkigt men om det är någonting som jag vet inte är bra är att träna när man har ont i halsen.  
Jag köpte ingenting men jag har tittat på en väska under en längre tid som skulle passa perfekt till stranden nu i sommar och eftersom jag faktiskt är ledig i sommar så hade det ju faktiskt varit trevligt med en snygg strand väska.

Den är lite dyrare men bara det att den står emot vatten och allt sådant är ju ett plus.



Så nu har jag tråkigt igen ... haha.
Det är ju nu man kan välja att antingen se någon film och lyssna på regnet eller göra något produktivt.
Det blir nog till att först städa badrumet , jag vet att det låter jätte tråkigt men det måste göras och sen så ska jag nog baka något tror jag :)

// Lin a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0