Tycker inte om uttmaningar men jag kan inte inte göra dom.

Vad är klockan nu när du börjar? 09:56

Vad heter du? Lina

Stjärntecken? Jungfru

Vart bor du? Floda

Har du egen dator? Yes 

Intressen? Dans, vänner, tränna

Favoritband/artist? Många bla Pink, Lady GaGa and the one and only Britney Spears

Favoritlåt: Love Game - Lady Ga Ga

Hur många är online på din msn?  Vet ej

Vem är din 5:e online? ???

Har du några olästa mejl på hotmail? Ja

Beskriv ditt hår? Brunt och svart jätte snyggt

Vart skulle du bo om du fick välja?  Där det är snö på vintern

Vad har du på dig just nu? Pjamas

Vad har du gjort idag? Bloggat

Hur mår du just nu? Underbart, det snöar ju ute =D

Vilken är din favorit dryck? många

Vilket är ditt favorit teve program?  ( Unga mödrar )

Vem är din förebild?  Jag själv !?!

Vad är bäst me dig? Jag kan få alla att skratta så fort jag börjar att sjunga :)

Har du några komplex?  Nähä har ja

Hatar du någon just nu? Nej, det finns många människor jag inte älskar men jag hatar inte någon

Saknar du någon just nu? Ja

Vilken kändis skulle du vilka gifta dig med?  Det finns många ;)

Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej

Hur lång är du? 163,7 cm

Är du nöjd me dig själv? Ja det skulle ja vell säga, jag är ju inte ful direkt.

Vad är du bra på?  Mycket

Vad är klockan nu? 10.01

Vad har du ätit idag? ingenting men ska göra det så fort jag är klar med det här, jag känner pannkakor =)

Har du lätt för o somna? Ja ibland och ibland inte

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? ja ibland

Vad stör du dig på?   Mycket

Är du osynlig? Nej men jag hade behövt det i bland


- Checkpoint. Ta nu något svalkande att dricka, pusta ut lite och fortsätt med att läsa sedan när du har hämtat andan.

Knarkar du? No


Röker du? Nej

Super du? Inte så mycket

Äter du?  Ja !

Snusar du? Nej

Röker vattenpipa? Det verkar väldigt konstigt  så Nej

Ät en banan! Nej jag orkar inte gå upp till köket än

Vill du ha sex just nu?  No

Donken eller BK? - BK

Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? Jag hade kunnat men jag tror att publiken hade försvunnit på än gång ;)

Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? Nej!

Skulle du tänka dig kunna dejta nån i blink-182? Dom måste va före min tid, för jag har ingen aning om hur dom ser ut.
så nej

Städat eller stökigt? Städat

Gillar du anonyma bevakare? Javisst dom är bra 

Vågar du rapa högt inför andra?  Ja!

Skriver du mer än 2 utropstecken?  Ja

Vad är klockan nudå? 10.07

Vad ska du göra sen? Vet ej

Är du inne på msn nu?  Nej det va Väldigt väldigt längesedan

Har du anorexia?  No

Hur ofta sitter du vid datorn? Inte så mycket som man tror faktiskt

Cola eller redbull? Cola

Vem står dig närmast, mamma eller pappa? Pass 

Behöver du mer kärlek? Man får aldrig för mycket kärlek

Blir du full varje helg? Nej verkligen inte

Natt eller dagmänniska? Båda

Är du vampyr?  Nej men det hade nkog varit ganska coolt

Är du transa? Nej

Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? Bakåt 

Vill du ha barn någon gång? Ja

Är du beroende av nånting?  Mat är ju ganska bra att få i sig ;)

Vad vill du bli när du blir stor? Många saker

Är du rädd för att dö? Inte att dö utan för vad som händer efteråt.

Vad är klockan nu när du är klar? 10.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0