Måndag igen

Så va det måndag igen det känns som dagen har sprungit i från mig den har gått otroligt fort. Förutom i morsesdå jag vaknade och va  hellt säker på att det va söndag. 
Det blev också en liten överraskning på tåget när Karro klev på tåget, eftersom vi praktiserar nu så träffas vi mycket mer sällan än vanligt.

Sen så gick praktiken jätte fort, jag fick i dag göra en massa olika mackor och det va roligt för jag har aldrig sett mackor kombineras på det sättet. Sen så träffade jag Frida i stan och vi tittade runt lite snabbt och sen så hoppade vi på tåget.
Skulle egentligen till gymet i dag men har verkligen ingen lust, eftersom jag både hjälpte min syster att flytta plus gymet i lördags så känns det hellt okej att ta det  lugnt i dag.

Har också bestämt med Frida att vi ska träffas på lördag och titta på melodifestivalen och käka gott. Så det ser jag fram emot.

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0