Underbara Onsdag :)

Vilken härlig dag det har varit i dag. På praktiken så fick jag göra vår rullar bilket jag inte har gjort innan så det va jätte spännande och roligt att få veta hur man gör det, jag gjorde också hummus som jag igentligen inte tycker om men på någon konstigt sätt så smakar ju allting bra när man gör det själv.


När jag hade slutat så ringde jag Karro och hörde vilket tåg hon skulle ta och då visade det sig att hon stog vid bussen så då bestämde jag mig för att ta ett tåg senare. Det är roligare att åka med någon hem så jag bestämde mig för att gå till tåget i stället för att ta spår vagnen, Det va riktigt härligt eftersom det va så fint väder böå himmel och det blåste nästan ingenting, jag hade heller inte bråttom så jag kunde ta det lugnt.


På tåget så bestämde vi hur vi skulle göra på lördag och det blir antagligen hemma hos Karro och så ska jag ( och Frida? ) köpa med oss lite Thai mat och så ska Karro fixa lite godis och dricka. Så nu der jag fram emot Lördag då det blir Melodifestivalen och lite god mat med några av mina bästa vänner.


Ha en fortsatt bra Onsdag


// Lillasyster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0