STORA! bullar

Tiden i köket bara sprang i väg i dag. först så blev det en lax pudding ( Otroligt gott ). Sen så gjorde jag bullar, eller rättare sakt bamse bullar för shit va stora dom blev. Jag tror det va för att jag bara använde vetemjöl special i stället för vanligt. Men dom blev ju goa så det gör ju ingenting.

Och nu har jag precis lagt in en tvätt i maskinen, jag förstår inte varför det alltid tar så lång tid att få in tvätten i maskinen jag har lixom tänkt på det sen i fredags. Ja ja nu är det gjort i alla fall.

Nu ska jag nog ta det lite lungt på kvällen slappa lite framför tv:n, kanske ta en liten bulle och skriva lite men annars förutom det så blir det nog en ganska så lugn kväll. Som jag verkligen ser fram emot.

Ha en fortsatt bra söndags kväll och försök att utnyttja den sista tiden på helgen bra.



Såna här gjorde jag men jag måste ju vara ärlig och säga att mina är mycket snyggare och sjukt goda

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0