lugn Söndag

I går somnade jag till melodifestivalen, det va riktigt härligt att sova ut. Eftersom jag va så trött. I dag så kommer Farmor och Farfar och sen så ska jag börja laga mat det blir lax pudding och nybakade kanel bullar till efterrätt. 
Annars så blir det nog en ganska lugn dag.

I går så kom jag till gymet vid typ fem över fem och det va väldigt lite folk och då visar det sig att det stänger kl sex men jag kände att eftersom jag ändå va där så kunde jag försöka hinna med så mycket tränning som gick.
Så det blev ben, armar, rygg och mage. 

Nej nu måste jag börja göra mig i ordning eftersom farmor och farfar kommer snart.

Ha en underbar söndag så hörs vi senare.

// Lillasyster 



Har man tråkigt så har man :)


 

Kommentarer
Postat av: Riccie

VAR ÄR LUGGEN SYSTER!!

ja klippte ju inte lugg för att du ska ta bort den ju ¨=P

2009-03-01 @ 17:55:36
URL: http://barariccie.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Men syster min lugg står rakt ut på morgonen. och jag plattar den innan jag går utanför dörren. :) puss

2009-03-10 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0