Lördag :)

I går så gick det jätte bra på praktiken och direkt efteråt så åkte jag hem till mamma och åt hem lagad pizza det va riktigt gott, med frasig botten. Jag somnade väldigt tidigt så jag gick upp ganska tidigt i dag så jag han städa lite på morgonen och så följde jag med och handlade lite och nu har jag damsugit av ska snart upp till gymet eftersom jag inte har tränat den här veckan.

Till kvällen är planen att jag och Frida ska hem till Karro och se melodifestivalen och så ska Karro få sin inflyttnings present. Jag hade vellat åka till IKEA i dag för jag behöver lite små saker men det får jag vänta med.

På torsdag så ska jag också lämna in men dator eftersom den inte riktigt funkar, Den kan t.ex. inte "Hitta" skivor så jag kan ju inte installera några program, jag har Vista nu men det kommer att försvinna den 31 mars, och jag kommer behöva ha ett Word program till mitt skolarbete. 

Men nu ska jag börja slå in Karros present innan jag går till gymet.

Ha en fortsatt bra lördag 



// Lillasyster 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0