Vad ska man hitta på

Jag är så sjukt uttråkad så det finns inte. Jag har suttit här i receptionen i 3 1/2 timme men det känns som typ 6 timmar.

Sen så har jag en dålig förmåga att sitta och tänka på allt som jag irriterar mig över när jag är uttråkad. Ja ja.

Måste ju säga Grattis Karro som tog sitt körkort i går, Visste ju att du skulle fixa det :)
En annan har ju typ 12 år kvar tills hon tar körkortet.

Nej nu måste jag ju bli lite mera posetiv här.

* Jag har fått lite lite färg på mig, inte mycket men lite :)
* Jag har en 3 timmars rast om 30 min, det är också trevligt, hade tänkt att passa på att sola och bada lite.
* Jag har läst spiderchick´s blogg. Och den är riktigt rolig så jag lyckades underhålla mig själv en liten stund i alla fall.

Nu förstår jag att ni där hemma tänker hur kan hon med att blogga när hon jobbar men då kan jag ju säga så här att det finns inget att göra. Vi öppnade för 1 vecka sedan och på 1 vecka så hinner man skriva om alla skyltar och allt som ska göras så nu sitter jag mest här och väntar på att det ska komma någon.
Jag har faktiskt till och med Tvättat golven och lagt i ordning glassarna.

Men när jag slutar så ska jag fixa i ordning lite mat och sen så ska jag ta med mig mina körkorts teori böcker och gå ner och sätta mig i solan och läsa lite. och njuta :) 

Har dock hållt på att skriva en liten lista på saker som jag skulle kunna hitta på när jag sitter här uppe:

* Städa hella förrådet ( Vilket kommer att ta minst 4 timmar så min plan är att börja med det i eftermiddag klockan 16. 
* Skriva ut nya säsongs listor.

Ja det var vell ungefär det jag har kommit på, men jag har ju något att göra på eftermiddagen i alla fall. 

Nej nu ska jag vell ägna mig åt lite Register Vård innan jag går på rast 

Ha det bra så bloggar jag lite senare 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0