Va? Vad va det ?!?!

Lyssnar just nu på Radio Prime här uppe i Strömstad vilket är den ända radio kanalen och dom spelar låten Fuck You med Lilly Allen.

Dom presenterade låten som Fuck You men dom sätter ett pip över Fuck, vilket jag tycker är ganska lustigt, Det är helt okey att man väljer att inte ha sådana meddelanden och det respekterar jag men då kan man välja att inte spela låten om man inte tycker om budskapet. 
Det är nästan som att säga att nu ska vi spela Everytime med Britney Spears men man sätter ett pip över alla everytime. 
Lite galet om du frågar mig. 

 

Jag diggar låten i alla fall :)

Jag slutar om 10 minuter men ha en fortsatt bra lördags kväll och sov gott

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0