Midsommar

Jag måste ju så förklara att jag kan bara blogga när jag jobbar men det är bara under midsommar som jag har varit ledig under flera dagar.

Midsommar var hellt underbar :) Det var bra väder hella dagen och det var dans runt midsommar stången sen så var det en massa god mat och lite 5 kamp som Sabina hade fixat det var väldigt roliga lekar och vi lyckades underhålla alla på stranden så det var väldigt kul. MItt lag kom sist med 1 poäng men det gör inte så mycket jag fick ju i alla fall 1 poäng :)

Men nu kommer det folk så jag måste dra men skriver lite mera sedan :)

HIttade ingen bra bild, men jag hittade en bild på google som passar lite i alal fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0