Tillbaka

Nu har jag haft rast och nu den spenderar jag självklart på stranden :) Och eftersom alla mobbar mig för min sol skydds faktor så struntade jag i den nu, eftersom det jag bara skulle ligga i typ 1 timma. Vilket har resulterat i att jag har brännt mig nite för mycket men det känns :P

Ja nu vet jag att jag ska köra med min solskydds faktor ändå :)

Planen för i kväll blir vell att bada när jag slutar och sen hoppa in i duchen. Eftersom det är fredag så tänkte jag göra lite pannkakor eller fattiga riddare och se en film.

Men nu ska jag fortsätta att städa ur förrådet. Det är inte så kul med jag vet att min chef kommer att uppskatta att det är städat i alla fall.
 
  

Fattiga riddare

VS

Amerikanksa Pannkakor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0