Student 2009

Jag vet att det var länge sedan jag tog studenten men jag har inte oorkat skriva om dagen förens nu, och nej det är inte för att det är sorgligt det är mer för att jag inte har haft tid :P

Vi började morgonen med champange frukost hemma hos min syster, som var snäll och lånade ut sina lägenhet.



Vi lyckades inte samla hella klassen så det var, Angelica, Louise, Emma, Paulina, Jag, Karro och Jenny

Det blev så klart lite bilder på vägen till spårvagnen också. Det var ganska så blåsigt hela dagen men det hindrade inte oss för 5 öre.
 


Sen när vi kom till skolan så var det dags för att skriva i mössorna innan fotograferingen. Det var faktiskt väldigt kul för alla fick ställa sig var dom ville så vårat kort är typ helt kaos :)

Sen klockan 10.30 så var det dags för cabare i aulan och det var så sjukt kul så det fanns inte ens och eftersom vi var så taggade så kunde vi inte riktigt sitta stilla heller så vi flög upp och ner i stolarna.

Sen så var det dags för utspringet och vi springer ut på en balkong och står där och skriker och vi sprang ut till
Pink - So what, Jag hörde inte riktigt musiken men det spelade inte riktigt någon roll faktiskt.



Här står hela klassen från klass RE3C det var nog faktiskt första gången som jag har hella klassen på 1 kort :P
Skolan var snälla och gav alla studenter var sin blom buket.

Sen så var det dags att springa ner och träffa släkt och vänner, Tyvär så tog det mig nästan 10 minuter innan jag kunde hitta min familj i folk vimmlet.




Av mamma så fick jag en jätte cool stor nalle med en student mössa och en väska på där det stod lite saker på och min mellan syster var inte sen med att fylla den med lite färd kost :)



Martina och Frida var också där och sa grattis :)

Sen så var det dags för flaket, vi hade lite otur för vi hade beställt ett flak för 40 personer men vi fick nästan inte plats så vi har senare kommit fram till att det nog var ett 20 pers flak för polisen kom fram och pratade med chaffören och sa att det var så ostabillt så han hade fullt ansvar för alla oss som stod där. Hade jag hört det när jag stod så hade jag nog gott av eftersom vi skulle åka en fin bil hemma. 
Sen så var den trög att få i gång men till slut så fick dom dra i gången den. Och efter ca: 3 låtar så dog hörtalarna. 
Men vi sjöng för oss själva så det gjorde inte så mycket. 

 

Sen så var det dags för att åka hem men innan så sprang vi in i skolan för att kissa och lite så. Och så sprang vi runt lite bland alla som gick i skolan en dagen och skrek lite. Och självklart så var vi tvugna att ta lite bilder där också.



Sen så blev det en riktigt snygg bil på vägen hem och vi drog några extra vänder på avenyn så det var väldigt kul för man fick känslan av att stå på ett flak men också av att åka i en bil men bara några personer men om jag ska rekomendera någon annan så ska jag nog säga att det är roligare med flak. Se bara till att kolla upp allting NOGA innan.


Vi var taggade till tusen även nu, som ni antagligen ser : P

Sen så var det mottagning hemma jag fick massor av fina presenter allt från Te kokare ( en sådan där gammel dags )
Till lampor och allt möjligt. Jag åt inte så mycket mat för jag var så glad och så ville jag gå runt och prata med alla.



Enligt min syster så var alla tvugna att ta ett kort precis här :) Det var faktiskt väldigt kul att se det nu
Så även jag fick vara med på en liten bild.

Sen så blev det utgång på kvällen Student festen hölls på Gamle Port det var verkligen inte kul så vi drog hem vid halv två tiden för det började vid 22 tiden. Det vissade sig senare att det hade tagit så långtid för dom andra så dom hade stått i kö i närmare två timmar det var därför vi hade missat dom.

Men det var en helt oförglömlig dag och jag kommer alltid att komma i håg den. Så tack alla människor som gjorde den så underbar.

Avslutar med en bild på dom som var med på Champange frukosten precis innan vi gick till spårvagnen.
Glömde att berätta att mina skor var för små så jag sprang ytan en del av dagen och under en stund i skolan och på flaket så fick jag byta med min kompis Jenny. Så tack så jätte mycket Jenny.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0