Ledig i morgon :)

Nej nu slutar jag snart, gött det har varit en väldigt lång dag i dag eftersom det nästan inte är några gäster här.

I morgon så ska jag njuta av att vara ledig och så ska jag plugga lite körkorts teori också är min plan. Sen så ska pappa komma förbi, för han har varit i oslo så han ska komma förbi så ska vi åka in till strömstad och handla lite mat till mig.
Appropå det så ska man ju fixa i ordning lite mat också, vet inte riktigt vad det kommer att bli än men jag ska försöka att göra något halv duktigt kanske fattiga riddare eller något liknande, hade velat ha pann kakor men det finns inte till räckligt med mjölk så jag får vara utan.

Men nu ska jag bbörja stnga här men  jag skriver igen i övermorgon :) 

  

Kanke ska ta och titta på solnedgången i dag, det hade ju varit trevligt.

Ha en forsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0