3 par skor är inte för mycket i en tjejs värld!

I går så var jag Martina, Jacob och Jenny i stan och shoppade, jag hittade 3 par converse det kan låta mycket men jag blev totalt förälskad i dom så ... men jag är väldigt nöjd måste jag ju säga, och dom var riktigt snygga alla i hoppa.
Sen så åt vi på Park restaurang det blev en park burgare till mig, Det är något jag rekomenderar till er som ska äta på Park i Strömstad.

Jag har också köpt 2 st Ben and Jerry och jag måste säga att för första gången så blev jag faktiskt lite besviken. Det blev
Jamaican me crazy och Strawberry cheesecake och jag blev ganska besviken av Strawberry för det var inga stora bitar utan typ youghurtglass med smak av jordgubb och små små smular av degestive kex. Men men man måste ju prova för att veta.  

  

Nu slutar jag snart och ska bara ner och hämta mina grejer och sen så ska jag ducha :) Har längtat efter det hella dagen känns det som. I morgon så är jag ledig, jag vet inte riktigt vad som händer men jag ska i alla fall börja packa och städa i ordning eftersom jag åker hem på Söndag det blir antagligen tåget men jag vet inte det kan ju vara roligare att åka buss. Ja ja vi får se ha det gött så länge.

och om ni ska slå på stort och köpa Ben and Jerry så prova Phish food den är riktigt god en av mina favoriter.

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0