Plugga Plugga Plugga !!!!

Ja nu är det vell bara att sätta sig och börja skriva upp alla recepten det lär ju ta sin lilla tid men jag känner okså att jag måste gå och lägga mig i tid i dag. jag har nämligen fått ont i huvudet, det känns typ som ett tryck inne från. det känns väldigt konstigt.

Det var okså väldigt roligt i skolan i dag jag började med arbetsmiljö och då va vi ca: 6 personer och sen på projekt lektionen så va jag hellt själv i typ 20 min sen så gick jag :P . folk måste börja komma på lektionerna känner jag.
Och sen så hade vi bordsdekoration och då så fick man 3 blommor och så fick man göra precis som man ville och det måste jag säga va väldigt roligt :)

Glömde att ringa körskolan har lixom haft lite andra grejer att tänka på i dag men jag ska se till att verkligen ringa i morgon och boka kör lektioner :)

Men nu måste jag verkligen sätta mig och plugga.

I dag får det bli en bild på mig och syster, hoppas jag träffar henne snart. saknar henne jätte mycket :(



Ha det super! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0