Lovet



Jag och några vänner va och hälsade på Cicci på jobbet, Det va så roligt för så fort hon kom ut så kom allas telefoner upp, vi könde att vi va tvugna att dokumentera Ciccis snygga jobbar kläder och vi konstaterade att dom faktiskt va hellt okey, det finns ju värre lixom :P

Jag har tränat som en liten dåre och en dag så träffade jag Louise och hennes vän Anna som också var med på Louise 18 års firande :) en ball brud det :P 


Och den 20 dec stod jag i köket och gjorde jul godis hella dagen, och så här blev resultatet

Det blev:
* Sesamii
* Punch tryffel på vit choklad
* Havrekuddar i choklad med madel och russin
* Vanilj Marsipanmed choklad överdrag
* Nöt choklad
* Mozart kulor
 Och det var vell allt skulle jag tro me det absolut roligaste som hände den dagen var när jag skulle ställa ut punch tryfllarna för att svalaka av dom då kommer det en KANIN inte en harre inte en fågel utan en KANIN och ställer sig mitt på och äter upp dom i mitten på fatet så det slutade med en lite halvt påverkad kanin och en väldigt hysterisk Lina



Men annars var det ett jätte bra Lov jag fick ju umgås med mina 2 favorit personer hella julen :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0