Fortfarande sjuk :( Fortfarande You Tube :P

Fortfarande sjuk Har luggit i soffan i 4 dagar och har knappt knappt orkat prata med folk :( och jag är verkligen dålig på att vara sjuk, är hellt enkelt ingen av dom sakerna jag är bra på ;P

Va inne och tittade på you tube IGEN, jag vet..

Det är hellt sjukt vilka konstiga djur det finns

Den här Hajen/Fisken/Dinosurien är mer förhistorisk än min syster.. hihi ;P


Har okså tittat på några avsnitt av Ebba & Didrik och jag tror att jag måste utse världens grymaste unge till Ebba

 

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Riccie

ja hoppas inte att det är mig du kallar förhistorisk! haha

2009-01-11 @ 22:34:58
URL: http://idamotvarlden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0