Åldern är inget hinder!

Det var så himla roligt i dag på konditori lektionen, cicci skulle göra vanilj bullar och skulle rulla dom men hon visste inte riktigt vad hon skulle göra, och hur många det skulle bli och så så då kommer våran lärare Malou och skulle hjälpa henne och konversationen gick ungefär så här

C: Hur ska jag göra?
M: Men du får rulla den till en rulle första lilla gumman för du kan ju inte få ut 16 st lika stora bullar från EN gigantisk stor bulle.
C: Okey då, men hur många ska det bli på varje rulle då?
M: Jag men eftersom det är 3 rullar och 16/3 är ca 6. så dela dom i 6.

Och då kommer det roliga efter typ 15 sek säger malou

M: För Sex är ju okså väldigt roligt .

Och jag håller på och viker mig av skratt och stackars lilla Cicci förstod inte på en gång ;P

By the way så måste jag ju okså nämna att min Lärare Malou är typ 64 år så jag har nu inset att äldre människor kan okså dra lite sex skämt :P
 
HA ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Vi har okså gjort glasdesserter i dag jag har tyvär ingen bild på dom men den är liknanden till den på bilden men min va faktiskt lite snyggare :P men jag lägger upp bilder så fort jag har bilder (vet att Paulina tog några bilder som jag tänkte tjuva i morgon :P) 




Ha det super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0