Tack Tack Tack =)

Min underbara syster kom hem i onsdags och överraskade mig på skolan, hon hade tydligen pratat med Louise innan så hon visste mitt schema och vart vi skulle vara, så satt vi i bamaba ( Jag, louise och Cicci ) Och så är det någon som kommer och håller händerna framför ögonen på mig och jag gissar på typ 1200 namn innan hon börjara skratta och jag inser att det är syster som står där. 
Jag kan ju lova att det gjorde min vecka. Så efter vi hade ätit klart så gick vi runt stan lite och sedan gick vi och fikade på café Cosmos :) 
Och när vi sitter där så säger Louise att hon tycker att jag ser äldre ut och både jag och Riccie blir irriterade så då bestämer Riccie sig för att jag ska få en liten "Makeover"  så vi gick till Cubus där jag köpte 1 par jeans och 2 st t-shirts (Skit snygga) :)
Och sen går vi till H&M och köper hår färg det blev 2 st en brun och en svart. 


 Hej då Agda 95 
 

Hej
Lina 18,5 



 Bilderna är ju tyvär inte riktigt så bra eftersom inte kläderna är med men innan så hade jag ett par vanliga jeans lite blå svarta, ett vit linne och jag levde i svarta kofter.

Nu är det Svarta höga Jeans, nit bälte och t-shirt som gäller :)

Och jag måste erkänna att jag är och känner mig så mycket snyggare med min ny funna stil :)

Tack så jätte mycket min underbara syster för min lilla makeover !



Jag älskar dig <3



Ha det super :)

Kommentarer
Postat av: Riccie

man gör det man är bäst på ;)

love you

2009-02-01 @ 22:28:52
URL: http://idamotvarlden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0