Planering

Ja nu har faktiskt hella dagen gått och nu på kvällen så har jag hunnit hjälpa syster att bära ner alla kartongerna till garaget och även två hyllor från hennes rum. Så det va härligt att få klart det.

Jag har också städat på mitt rum, jag förstår inte hur det kan bli så stökigt på bara några dagar. det är hellt konstigt.

Ser fram emot morgon dagen då jag ska träffa Frida efter praktiken och ta en fika det ska bli riktigt trevligt eftersom det va nästan 2 veckor sedan. Resten av planena för helgen ser ut ungefär så här.

Fredag: Praktik, Fika med Frida, Hjälpa till att bära kartongerna från garaget till släppet.

Lördag: Hjälpa till med flytten, Träna, Hem till Karro på kvällen på lite "inflyttnings fest" det ska bli trevligt

Söndag: Ta det lungt, baka bullar, plugga

Och på måndag så börjar det om igen.

Jag måste ju berätta en sak som jag tycker är väldigt roligt ... Jag har träffat Sven Wollter och Eric Ericsson

   
Eric Ericsson                                                 Sven Wollter

Sov så gott

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0