Torsdag

Då va det torsdag och jag ska träffa frida vid tåget vid tolv så ska vi ta tåget till alingsås och äta lunch det ska bli riktigt trevligt, vi får vell se om karro ska följa med det hade ju varit trevligt men hon mådde inte så bra i går så hon visste inte.

Annars så har jag vell inte planerat så mycket mer än att jag antagligen ska shoppa lite när jag ändå är där.

Det blev en lite sen frukost men eftersom lunchen okså blir sen så gör det ju inte så mycket. 

Tittade lite på grammy awards här omdagen och så fick jag se / höra duetten med Miley Cyrus and Taylor Swift när dom sjunger Fifteen från Tylors nya album. Dom har ju väldigt olika röster men på något sätt så låter det ändå väldigt bra.


  

Ha det super

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0