Till syster i stan

Du bara måste kolla in den här bloggen jag tror nog att den kan passa dig alldeles perfekt

http://nyttigabloggen.blogg.se/

Jag har nu ringt runt till några olika ställen gällande praktik och har hittat ett ställe där jag tror att jag skulle kunna få jobba lunch men jag skulle ringa tillbaka om en timma för han skulle kolla med någon först.
Och jag kommer att säga ja om jag kan vara där för jag måste ha en praktik, jag har redan missat en dag och jag kan inte missa mera.
Så håll tummarna.

Nej nu ska jag fortsätta att plugga på samhälls kunskapen och titta på Patrick 1,5, jag måste ju göra någonting vettigt medans jag ändå är hemma.

Ha det super

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0