Sängen sängen sängen


 
Lunchen blev rostat bröd med äggröra och anti inflemmations tabletter 50 mg och ett stort glas vatten
Och självklart så jobbar sig ryggen så självklart så ligger jag nästan hellt stilla i sängen.
Väntar på att Frida ska ringa och fråga om han kan ta vägen om Ica på vägen hit och köpa med sig lite godis .

Jag har i dag tittat på 12 avsnitt av Sex and the City det är lixom sånt man kan unna sig att göra när man inte mår så bra och inte riktigt kan vrida huvudet eller gäspa eller något annat som påverkar min  vänstra sida av ryggen.

Och det värsta är att jag är så fruktansvärt dålig på att ligga stilla så i morses så damsög jag och städade och det skulle jag ju inte ha gjort kan jag lova.

Men nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och se när vi ska äta mat.Börjar bli lite hungrig och sugen på choklad när jag ser att Miranda (Sex and the City) Äter en choklad kaka med smält choklad på det ser himmelskt gott ut.

Ha en fortsatt bra lördag

//Lillasyster Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0