Onsdag

Även i dag har det inte riktigt funkat med internet, det är inte det trådlösa utan det är min dator. Eftersom min dator har slutat fungera på andra sätt också t.ex. att den inte kan "hitta" skivor vilket gör att jag inte kan instalera olika saker t.ex. Word, så har jag funderat på att lämna in den, det blir vell lite jobbigt men jag tror nog att det kan vara värt det                 (Då kanske dom också kan göra så att den funkar på Svenska nu är ju alting på engelska så det hade ju varit härligt att slippa det)

I dag började jag morgonen med havregryns gröt och en knäckermacka med ost väldigt gott, jag har varit sugen på havregryns gröt ganska länge. Sen så gick jag till gymet, jag vet att det inte är vidare smidigt eftersom jag precis har haft en inflammation i ryggen. Så jag sprang i 15 min och sen så gjorde jag lite situps och så körde jag insida, utsida, framsida och baksida lår. Så det var ju något i alla fall.

Sen så va jag ute och åkte pulka, det va riktigt riktigt roligt det var vell inte så mycket snö men det gjorde inget. Många tycker att jag är för gammal för att åka pulka men jag måste ju bejaka min barnsliga sida som t.ex. Jag har 5 utav veckans 7 dagar på mig strumpor med djur på t.ex. en lime grön groda som ler eller en dansande ko. Det är ju inte så att jag går utan skor någon annanstans än hemma så.... 

I morgon så ska jag följa med Frida till Alingsås hon skulle kolla någon jobb grej och undertiden så kanske jag ska shoppa lite (Fönster shoppa alltså) Och sen så ska vi luncha. Förhoppnings vis på Thai restaurangen dom har ju så otroligt god mat.

Jag har också börjat läsa en bok som jag absolut älskar, jag har läst den innan men jag läser den gärna igen,              Den finns ju okså som film baserad på den så jag ska faktiskt  titta på den och sedan bli frustrerad över att dom inte har fått med alting i boken till filmen.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag, halva veckan har ju faktiskt gått och snart är det helg.

Sov gott

// Lillasyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0