Löst revben????

Jag kom hem från vårdcentralen för en liten stund sedan och jag hade inte sträckt någon muskel. Här ska ni få höra jag kan lova att ni inte har hört förut.

Jag har ett löst revben det är sant eftersom jag är så ung så kan det vara så att alla revbenen inte sitter fast hellt och hållet :S  Så det har skaft på ryggraden (så som jag uppfattade det) Så att det har blivit en inflammation. Jag fick tabletter så det va ju bra men dom börjar inte verka på en gång utan som läkaren sa

- Så ont som du har nu kommer du ha i alla fall fram till söndag eller måndag. så det blir en lugn helg för min del :P 

Hoppas att ni inte har lösa revben :) 

Inte för att jag är så smidig i vanliga fall men jag kommer ju defenitvt inte vara det nu *ler*

 

Ha en fortsatt bra fredag

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0