Kan man??

Va och pratade med roger Efter projekt lektionen och han va faktiskt hellt lugn, vilket jag inte trodde med tanke på att han skrek på personen som va innnan mig, så nu är jag i alla fall lite lugn.

Jag har i dag gjort 2 prov Det första gick bättre än förväntat och det andra i bordsdekoration blev ju inte så himla bra skulle jag tro, för när jag skulle resa mig upp och ge henne uträkningarna och blomman så sa hon bara nej men den är ju inte klar. så då fick jag sätta mig ner och fortsätta.

Men nu ska jag sätta mig och lägga i hop mitt projekt arbete så jag kan lämna in det i morgon och så ska jag plugga på William Shakespear, 

Och eftersom jag gjorde ergonomi provet i dag så behöver jag inte komma på klasstiden i morgon för då ska alla som inte gjorde det i dag göra så jag börjar inte förens halv elva och då har jag religion och sedan svenska så slutar jag vid 13.20 så jag tror faktiskt att jag ska till gymmet i morgon. Känner att jag behöver det, för då kan jag plugga på konditori provet när jag kommer hem vilket blir runt halv fem så det blir ju super bra :)

Jag va på öppet hus på radisson sas i dag efter skolan, jag kännde mig dock lite vilsen i början men jag gjorde som vanligt.
Gick fram och pratade med dom jag vill ha info i från och jag har börjat tänka i massa andra banor, Jag har dock uteslutit ett ställe att plugga på, för det kostade så mycket så jag skulle behöva jobba i norge i 2 år och inte göra något annat än att spara pengar. 

Men det va en skola som jag kännde lite extra för

Posetiva:
* Underbar stad / land
* Hyfsat billigt 
* Har alltid velat göra det
* Kräver ingen portfolio

Negativa:
* Långt bort från min familj
* Ett språk som jag inte vet om jag behärskar
* Inte riktigt det jag vill göra
* Kan bli allmänt tufft 

Men det kan jag tänka på ett tag till,
Men nu ska jag plugga ( Förhoppningsvis inte alltför länge )



//lillasyster   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0