I did it, A lot of things :)

Jag har fått praktik platsen och jag har fått mitt häfte.

Så nu har jag pratat med en tjej som heter Janette och jag tror nog att det kan bli bra, och självklart är jag nervös, när är jag inte det lixom ;) Det ända som jag vet kan bli lite tufft är tiderna men det är vell någonting man vänjer sig vid :)

Jag har också lämnat in mitt projekt arbete så det lyfte ju en liten sten bara det. Och shalespear provet gick också bra :)

Men det hände en liten olycka när vi gick från religionen, jag tappade telefonen (Jag vet att det händer hella tiden) Men den här gången gick den i flera delar framsidan, batteriet, skärmen, knappsatsen och baksidan. så en och en halv timma senare så va ja på Phone House men det va ju inte bra för garantin skulle inte täcka det så det skulle kosta runt 1000 - 1500 kr, och det ville jag ju inte eftersom jag snart ska köpa en ny eftersom mitt abonemang går ut i april. Och då sa han att jag kan förlänga mitt abonemang med 18 månader så kan jag köpa en telefon med abonemang. Men eftersom jag har funderat på att byta abonemang så kunde jag ju inte göra det heller. Så jag sa Tack så mycket och så gick jag.

Sen så gick jag till gymet, det va så otroligt härligt att få träna, jag kan nog inte ens beskriva känslan. Och när jag skulle visa mamma hur sönder telefonen va så fick magnus (massören) för sig att han kunde fixa den. Och jag tänkte vell ja ja för killen i affären sa att dom antagligen skulle behöva byta ut en massa delar.
Så jag gick och bytte om, och när jag kom tillbaka så hade han lagat den, och tro mig det gjorde min dag.

Jag fungerar inte utan telefon ;) 

Men nu ska jag vell skriva in mitt trännings pass på Fun Bet det är faktiskt en riktigt rolig sida man kan se hur mycket ens kompisar har trännat och så vidare så det är lite lite som facebook fast man skriver om tränningen i stället.
Sen ska jag plugga konditori, Har nämligen slut prov i morgon :(

// Lillasyster
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0