Härligt :)

Ja äntligen är jag klar med mitt prohekt arbete så nu ska det bara skrivas ut och lämnas in. jag måste erkänna att det känns väldigt bra :)
Det jag ska göra när vi kommer tillbaka det är att skriva en källförtäckning. hur skriver man källförtäckning när man inte har använt några källor????
Och skriva ut det på en färg skrivare och göra det så det ser lite ut som en bok i alla fall :)

SCHIT jag har glömt att skriva egna tankar :( inte bra, men det om något går snabbt kan jag lova.

Annars så har det inte hänt så mycket mer. ska plugga lite på william shakespears innan jag går och lägger mig.

Och i morgon ska jag tränna och det känns väldigt väldigt bra =) och plugga på konditori frågorna men jag ska nog klämma in en lång frukost i morgon bitti eftersom jag inte behöver gå hemifrån förens kl:9. för då hinner jag skriva ut mitt arbete innan jag börjar religion.

Ha en bra kväll

God natt
 
// lillasyster


Kommentarer
Postat av: Riccie

hej baby!! har hänt lite grejer här så har inte hunnit fixa din bild än =S men ja ska försöka ta tag i det i morgon!! när måste du senast ha den?!

pössss

2009-02-04 @ 00:41:00
URL: http://idamotvarlden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0