Gymet here i come :)

Att ladda telefonen är som att fiska men får sitta i hundra år innan det nappar. Jag måste verkligen köpa mig en nya laddare som funkar men vet ni hur dyrt det är för en stackars student som lever på 1050 :- i månaden.

Den kostar 200 kr det är som en middag MED dricka, och då får man ju prioritera lixom.

Ska man försöka hitta conection med mobilen i ca: 5 - 10 min varannan kväll 

eller

Gå ut och äta med mina vänner på alla hjärtans dag ???

Jag tror nog att vi alla vet svaret på den frågan. Jag kan köpa en ny laddare nästa månad i stället :) då ska jag ändå praktisera så jag borde inte göra av med så mycket pengar då. 

Förresten jag har packat min gym "påse" ( min väska har försvunnit ) Så jag ska se till att tränna i morgon, jag måste börja ta mig tid till det. man måste prioritera saker och tränning är någonting jag känner att jag vill prioritera. 
Så hej hej:
*Gymet
*Körkorts teori


 här är min otroligt snygga gym påse ;)

sov gott
//lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0