Fredag eftermiddag

Jag kom presic hem från gymet det va riktigt härligt först så blev det löpbandet i 10 min (1,5 km) det är lixom lagom för uppvärmning sen så blev det trännig av ben, armar och mage det är ungefär så långt jag tänker gå tills min rygg blir hudra procentig igen.

Sens å köpte jag faktikst en glass jag har varit sugen på¨det ett tag och eftersom jag ställde mig på trapp maskinen innan jag duchade så tyckte jag att det va okey. 

Och nu ska jag ha en riktigt slappar kväll framför tv så fort jag har damsugit i alla fall.

Jag har okcså beställt bord tills i morgon, ja vet att jag är sent ut men jag ringer typ alltid dagen innan och det finns typ alltid bord så. Så det ser jag verkligen i fram emot. 

Men nu ska jag vell damsuga och plocka klart så jag är redo inför kvällen.

// Lillasyster  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0