fredag den 13

Det första jag tänkte när jag kom på att det va fredag den 13 va ju att någonting dåligt skulle hända i dag men det blev ju nästan bara tvärtom.
Det har varit en väldigt bra och trevlig dag :)

Nu ska jag dock bara ladda för morgon dagen ja vet att Alla Hjärtans Dag är till för alla kära men för mig betyder alla hjärtans dag att du ska spendera dagen med den / dom personerna som du älskar och det är precis det jag sak göra och vet jag kanske har en liten överraskning på gång. 

Men nu ska jag gå och lägga och titta vem som åker ur lets dance om jag blir förtvivlad över det så lär ni ju höta öm det i morgon 

God natt alla blogg läsare

// Lillasyster    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0