Det funkar inte

Som sagt så har jag ju praktiserat den här veckan men jag får inte ut det som jag borde med tanke på att jag går i 3:an och det är min slut praktik.
Så jag har diskuterat med min lärare emil och min APU kontakt och vi har kommit fram till att jag ska byta praktik plats men det är ju nu det börjar igen jag har redan ringt till flera olika ställen men jag kan inte vara någonstans och det som är att om dethade varit okej så hade jag ju kunnat stanna på min nuvarande praktik kanske i några dagar till men jag mår dåligt bara jag tänker på det och jag hade jätte gärna velat ha en praktik plats innan kl:13.00 i morgon fredag så jag kan prata med min handledare i morgon så jag kan börja på det andra stället redan på måndag. 
För jag vill inte gå runt och må dåligt hela helgen för att jag vet att jag ska dit. 

Jag hoppas verkligen att jag kan få klart allting nu så jag inte behöver gå dit igen.  Så min plan nu är att, jag har pratat med ett ställe, där det kanske skulle gå så om ingenting annat händer under dagen så ska jag ringe dit i morgon efter kl: 10.00  och att jag ringer och kollar så det är okej med Roger och att jag också kan prata med min hand ledare.

håll tummarna för att allt fixar sig i morgon

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0